بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
سرخط خبرها

عکس لیونل مسی روی ایفل!| دلارهای قطری برای ستاره سابق بارسلونا

  • کد خبر: ۷۶۸۶۳
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
عکس لیونل مسی روی ایفل!| دلارهای قطری برای ستاره سابق بارسلونا
همه نشانه‌ها از پیوستن ستاره آرژانتینی به جمع ستارگان پاری‌سن‌ژرمن حکایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد روز سه‌شنبه از خرید جدید خود یعنی لیونل مسی رونمایی کند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که پس از اعلام رسمی تمدید‌نشدن قرارداد لیونل مسی از‌سوی باشگاه بارسلونا، برای به‌خدمت‌گرفتن برنده ۶ توپ طلا دست‌به‌کار شده و مذاکراتش را با خورخه مسی، پدر و مدیر‌برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی، آغاز کرده است، قصد دارد تا چند روز آینده این انتقال را نهایی کند. بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، خورخه مسی به شهر پاریس سفر کرده تا توافقی را که با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال مسی به این تیم فرانسوی صورت گرفته است، نهایی کند.

 

همچنین طبق ادعای این رسانه اسپانیایی، مدیران باشگاه PSG در حال برنامه‌ریزی برای اعلام رسمی به‌خدمت‌گرفتن لیونل مسی در روز سه‌شنبه هستند. پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان جورجینیو واینالدوم، جان‌لوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و اشرف حکیمی را به خدمت گرفته است؛ در‌حالی‌که آن‌ها در ترکیب خود نیمار و کیلیان امباپه را نیز دارند. در‌صورتی‌که مسی هم به این جمع اضافه شود، آن‌ها تیمی شکل خواهند داد که در دل هر حریفی رعب و وحشت ایجاد خواهد کرد.


رسانه‌های فرانسوی خبر توافق را اعلام کردند

روزنامه اکیپ با اعلام توافق نهایی مسی با پاری‌سن ژرمن تأکید کرد که قرارداد این بازیکن سه‌ساله خواهد بود. این روزنامه فرانسوی روز گذشته در گزارشی مدعی شد که مسی با قراردادی سه‌ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد و سالانه ۴۰‌میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. اکیپ همچنین تأکید کرد که پدر مسی یکشنبه راهی پاری‌سن ژرمن می‌شود تا قرارداد این بازیکن را قطعی کند. البته لو پاریزین اعلام کرد که مسی از دیروز در پاریس به سر می‌برد و بعد از توافق با سران پاری‌سن‌ژرمن به‌زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.


شماره پیراهن مسی در پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد

همچنین برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه، خبر داد لیونل مسی سی‌وچهارساله پیشنهاد پوشیدن پیراهن شماره‌۱۰ پاری‌سن‌ژرمن را که متعلق به نیمار است، رد کرده و به‌جایش پیراهن شماره‌۱۹ این تیم را به تن خواهد کرد؛ شماره‌ای که زمانی در بارسلونا آن را به تن داشت. پیش‌از این برخی رسانه‌ها خبر داده بودند نیمار که بی‌صبرانه منتظر پیوستن لئو به او در پاری‌سن‌ژرمن است، حاضر است پیراهن شماره‌۱۰ خود را به مسی بدهد.


اقوام ناصرالخلیفی خبر توافق را اعلام کردند

در‌حالی‌که پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن پس از جدایی قطعی‌اش از بارسلونا هنوز در حد گمانه‌زنی است، یکی از اعضای خانواده سلطنتی قطر که جزو وابستگان ناصر‌الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و مالکان قطری این باشگاه است، در پیامی در توئیتر حضور ستاره آرژانتینی در پارک دو‌پرنس را قطعی دانست. اگرچه گزارش‌های فراوانی طی یکی‌دو روز اخیر درباره مقصد بعدی مسی در رسانه‌های فرانسوی، اسپانیایی و آرژانتینی منتشر شده است، اما هیچ‌یک از آن‌ها به‌صراحت عضو خانواده سلطنتی قطر این موضوع را قطعی اعلام نکرده بودند.

 

خلیفه بن‌حمد آل‌ثانی در یک توئیت که در آن مسی با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به تصویر کشیده شده، نوشته است: مذاکرات رسما به نتیجه رسید و به‌زودی (خبر پیوستن مسی) اعلام رسمی می‌شود. حساب کاربری خلیفه بن‌حمد آل‌ثانی دارای تیک آبی است و این یعنی که این حساب کاربری جزو حساب‌های تأیید‌شده توئیتر است و آل‌ثانی هم یکی از بنیان‌گذاران گروه سرمایه‌گذاری قطر است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را خرید. او در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ امیر قطر بود و پس از آن زمام امور را به فرزندش سپرد.

 

حالا باید دید این پیام چقدر صحت دارد، اما طبق اعلام چندین منبع در سراسر اروپا و آمریکا جنوبی، پیوستن مسی به PSG قطعی است. همچنین اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برج ایفل پاریس را برای روز دهم آگوست رزرو کرده تا مراسم خاصی برای رونمایی از مسی برگزار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->